מכירת נכס ללא תווך

מכירת הבית שלך יכולה לארוך זמן רב ומאתגר רגשית באופן מפתיע, במיוחד אם מעולם לא עשית זאת בעבר.

לפעמים זה עלול להרגיש כמו פגיעה בפרטיות מכיוון שזרים יכנסו אליכם הביתה. הם יבקרו במקום שככל הנראה הפך להיות יותר מארבעה קירות וגג עבורך, ובנוסף לכל הם יציעו לך פחות כסף ממה שאתה חושב שהבית שלך שווה.

ללא ניסיון ועסקה מורכבת ורגשית בידיים שלך, קל למוכרי דירות בפעם הראשונה לעשות הרבה טעויות. עם זאת, עם מעט ידע אתה יכול להימנע מהמלכודות הללו. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד למכור את הבית שלך תוך קבלת המחיר הגבוה ביותר האפשרי במסגרת זמן סבירה מבלי לאבד את דעתך.

מפתח
שמור על הרגשות שלך והישאר ממוקד בהיבט העסקי של מכירת הבית שלך.
לקחת סוכן עשויה לעלות יותר בעמלות, אך זה יכול להוציא יותר במכירה.
אם תחליט למכור בעצמך, קבע מחיר מכירה סביר ושמור על הזמן בשנה.
היכונו למכירה, אל תתקמצנו על הוויזואליות ברישום שלכם וגלו בעיות עם הנכס.

רגשות לנכס
קל להתרגש לגבי מכירת הבית שלך, במיוחד הבית הראשון שלך. השקעת זמן רב ומאמצים למצוא את הקונים המתאים, חסכת במקדמתך וריהוט ויצרת זיכרונות רבים. אנשים בדרך כלל מתקשים לשמור על רגשותיהם כשזה מגיע הזמן להיפרד מהנכס.

חושבים שזה בלתי אפשרי? זה לא. ברגע שאתה מחליט למכור את הבית שלך, התחל לחשוב על עצמך כאיש עסקים ואיש מכירות ולא רק על בעל הבית. למעשה, שכח לגמרי שאתה בעל הבית. אם תסתכל על העסקה מנקודת מבט פיננסית גרידא, תתרחק מההיבטים הרגשיים של מכירת הנכס.

כמו כן, נסה להיזכר כיצד הרגשת כשקנית לבית זה. רוב הקונים יהיו גם במצב רגשי. אם אתה זוכר שאתה מוכר נכס, כמו גם תדמית ואורח חיים, סביר יותר שתשקיע מאמץ נוסף של בימות ושיפוץ קל כדי להשיג דולר עליון עבור הבית שלך. שינויים אלה במראה לא רק יסייעו למחיר המכירה; הם גם יעזרו לך ליצור ריחוק רגשי מכיוון שהבית שלך ייראה פחות מוכר.

לקחת או לא לקחת סוכן נדל"ן
למרות שסוכני נדל"ן עובדים על עמלה כבדה – בדרך כלל 1% עד 2% ממחיר המכירה של הבית שלך – זה כנראה לא רעיון מצוין לנסות למכור את הבית שלך בעצמך, במיוחד אם לא עשית זאת בעבר. זה יכול להיות מפתה, במיוחד אם ראית את כל השלטים של "למכירה על ידי הבעלים" על המדשאות הקדמיות של אנשים או באינטרנט. אז האם משתלם לקחת סוכן נדל"ן?

לסוכן טוב יש בדרך כלל את האינטרסים שלך. הם יעזרו לך לקבוע מחיר מכירה הוגן ותחרותי עבור הבית שלך, ויגדילו את הסיכויים שלך למכירה מהירה. סוכן יכול גם לעזור להפחית את רגש התהליך על ידי אינטראקציה עם קונים פוטנציאליים שרוצים להסתכל רק על הנכס שלך אך אין להם כוונה להציע הצעה.

לסוכן נדל"ן שלך יהיה גם ניסיון רב יותר במשא ומתן על מכירות דירה, ויעזור לך להשיג יותר כסף ממה שאתה יכול לבד. ואם צצות בעיות במהלך התהליך – והן בדרך כלל עושות זאת – איש מקצוע מנוסה יהיה שם שיטפל בהן עבורך. לבסוף, הסוכנים מכירים את כל הניירת והמלכודות הכרוכות בעסקאות נדל"ן ויכולים לעזור לוודא שהתהליך מתנהל בצורה חלקה. המשמעות היא שלא יהיו עיכובים או תקלות בעסקה.

אחרי שקראתם את כל זה, האם כדאי באמת להזמין סוכן? רק אתה יכול להחליט.

מה לעשות אם אינך משתמש בסוכן נדל"ן
אז החלטת לא להזמין סוכן. זה בסדר, כי זה לא שאפשר לעשות את זה. יש אנשים שמוכרים את הבית שלהם בהצלחה. זכור, עם זאת, תחילה עליך לבצע את המחקר שלך – על נכסים שנמכרו לאחרונה באזור שלך ועל נכסים הקיימים כיום בשוק – כדי לקבוע מחיר מכירה אטרקטיבי. זכור כי ברוב מחירי הדירות יש עמלת סוכן בחשבון, כך שתצטרך להוזיל את המחיר כתוצאה מכך.

מכיוון שאתה מוותר על סוכן, שקול להזמין עו"ד בתחום הנדל"ן שיעזור לך בנקודות הטובות ביותר של העסקה ובתהליך הנאמנות. אפילו עם שכר טרחת עו"ד, מכירת בית בעצמך יכולה לחסוך לך אלפים. עם זאת, אם יש לרוכש סוכן, הוא מצפה לקבל פיצוי. עלות זו מכוסה בדרך כלל על ידי המוכר, כך שעדיין תצטרך לשלם 1% עד 3% משער הבית

דילוג לתוכן