קניית רכב בשנת 2021

מחירי המכוניות נמצאים בשיא כל הזמן, והצרכנים חשים צביטה. על פי מחירון רכב, ביוני 2021, מחיר העסקה הממוצע לרכב חדש היה מעל 42,000ש"ח. מחירי מכוניות משומשות הגיעו גם הם לממוצע שיא של למעלה מ -25,000ש"ח ביוני 2021, יחד עם ממוצע של 68,000 קילומטרים על הרכב.

אז מה גורם למחירים מרקיעים שחקים? סערה מושלמת של גורמים רבים, כולל מחסור במוליכים למחצה (שבב), חוסר יכולת של יצרניות רכב לענות על הביקוש, ריביות נמוכות מצד המלווים יחד עם ציוני אשראי גבוהים וחיסכון נוסף מהצרכנים. זה גרם לצרכנים לרוץ לסוכנויות רכב, והרכישה של מכונית שהייתה סחירה פעם הפכה לתשלום על מחיר מדבקות ורשימות המתנה.

אם אתה מחפש רכב, זה יכול להרגיש שיש לך מעט מאוד כוח. בעוד שמומחים מתארים תמונה של להיות נתון לחסדיו של סוחר רכב המקומי שלך, ישנן מספר דרכים שבהן אתה יכול לגשת לתהליך רכישת הרכב מבלי לשלם פרמיה.

להיות סבלני
שוק המכוניות בשיאו, מנוע חיפוש יד שניה, מבית ADTINY, רכישת מכוניות הממוקדת בצרכנים, ממליץ לכל הקונים "להתאזר בסבלנות".

מאז תחילת המגיפה במרץ 2020, מדד המחירים לצרכן של על כלי רכב חדשים ומשומשים זינק ב -30%. עם זאת, ימים סבירים עשויים להיות באופק. אנו עשויים לראות "האטה עונתית" ברבעון הרביעי, אך אנו עדיין "רחוקים משישה עד 12 חודשים מתיקון מלא".

הלשכה לסטטיסטיקה לעבודה פרסמה ביום רביעי את ממצאי מדד המחירים לצרכן ביולי 2021, והעלאות מחירי רכבים חדשים ומשומשים ראו שניהם האטה משמעותית. מיוני עד יולי, מחירי המכוניות החדשות והמשומשות עלו ב -1.7 ו -2.0 אחוזים, בהתאמה. עליית המחירים ממאי עד יוני 2021 לרכבים חדשים ומשומשים עמדה על 2.0 ו -10.5 אחוזים בהתאמה.

למרות שהנתונים האחרונים הללו יכולים להצביע על 'נקודת המפנה' של מחירי הרכב, העצה הטובה ביותר של  היא אם תוכל לחכות כמה חודשים, אך זו האפשרות הטובה ביותר עבור כל הצרכנים.

רכב חדש 2021

היו גמישים עם בחירת הרכב שלכם מנוע חיפוש יד שניה, מציע גם אם המטרה הסופית שלך היא לחסוך כסף ברכישה, להתגמש עם המכונית שאתה רוכש.

אם אתה מחפש "מכונית חדשה במחיר נמוך יותר" כמו הונדה או טויוטה, תוכל למצוא את עצמך עם כמה אפשרויות.

יש לציין כי רכבים גרמנים, ביואיק ומשאיות RAM מתאוששים בהיצע שלהם, החל מיולי 2021, משאיות כמעט חדשות הן הפלח המתאושש הכי מהר מבחינת ההיצע. גם קופונים, משאיות וקרוס אוברים מתחדשים במהירות. על פי חוק ההיצע והביקוש, היצע גבוה יותר עלול להוביל להורדת מחירים עבור רכבים מסוג זה בעתיד הקרוב.

אם אתה גמיש עם סוג הרכב והתכונות הנלוות לו, בין שאר הפרטים, יש לך סיכוי טוב יותר לחסוך כסף ולהימנע מלהיתקע ברשימת המתנה.

חפש מכוניות שאוספות אבק
אם אתה מתכנן לרכוש רכב בקרוב יחסית, נסה לחפש מכוניות ש"אוספות אבק " – כלומר הן רשומות באינטרנט במשך תקופה ארוכה.

בכמה אתרי רכב משומשים, כולל מנוע חיפוש יד שניה אתה יכול לסנן לפי "הרישום הישן ביותר". על ידי התמקדות במכוניות שרשומות ארוכות יותר, סוכנויות או מוכרים פרטיים עשויים להיות גמישים יותר במחירם המבוקש.

השתמש בציון האשראי שלך לטובתך
מכיוון שכולנו רגילים לשמוע על מכירות ועסקאות מהסוכנות המקומית שלך, זה לא המצב כעת. "תמריצי הסוכנות נמוכים", לסלק. תמריצים אלה הם הנחות במחיר רכישת הרכב ואפשרויות הלוואה בריבית נמוכה.

החשיבות ההכנה הכלכלית לפני רכישת מכונית. "אל תסמוך רק על הסוחר שיקבל הלוואה. ייתכן שתוכל לקבל ריבית נמוכה יותר ותנאים נוחים יותר מאיגוד האשראי או הבנק המקומי שלך ".

בעל דירוג אשראי טוב והיסטוריית אשראי יכולים לעזור לך לקבל תנאים נוחים להלוואה לרכב שלך. שימוש בשירות ניטור אשראי יכול לעזור לך לעקוב אחר הציונים שלך, וחלקם אפילו מציעים לך לראות את הציון האוטומטי שלך.

רכב משומש

קרא עוד
שירותי ניטור האשראי הטובים ביותר
שירותי ניטור האשראי הטובים ביותר שיכולים לעזור לך לזהות הונאות מוקדם

הגיע הזמן לשדרג, אם אתה צריך את זה
אם יש לך מכונית ששווה לסחור בה, לשקול בכבדות להחליף את הרכב הנוכחי שלך לשדרוג. "מעולם לא היה זמן טוב יותר למכור את הרכב שלך," אמר. וככל שהסוחרים מתקשים לשמור על ההיצע במגרש שלהם, הם מוכנים לשלם יותר עבור הרכב שלך.

אם אתה צריך (לא רוצה) לשדרג את הרכב שלך, מנוע חיפוש "לשמור על מחיר הרכב שלך לא יותר מ -30% מהשכר השנתי שלך תוך שמירה על התשלומים החודשיים עד לא יותר מ -10% מהשכר החודשי שלך".

שורה תחתונה
רכישת רכב כרגע היא לא רק תהליך קשה, אלא גם יקר. אם זה אפשרי, עדיף להחזיק

דילוג לתוכן