כל מכוניות היוקרה לשנת 2021

מכוניות היוקרה לשנת 2021

מכוניות הסדאן המתוחות של היום מספקות עד 601 כוחות סוס, מושבי עיסוי המופעלים באמצעות קול, ונסיעה מפוארת המתאימה לבני המלוכה.

אין שום דבר צנוע בלשבת בפקק במכונית סדאן באורך 17 רגל שעולה פי ארבעה ממה שרוב האנשים מייצרים בשנה – במיוחד כשהמכונית מתחילה להתחכך. כמובן, עבור חלק מהאנשים זה רק כסף. ולמרות שיש פחות דגמים ברשימה הזו של מכוניות יוקרה, קשה לדפוק את האפשרויות המבטיחות ביותר כאן.

יחד, הסגמנט הזה מכר פחות דגמים בשנת 2020, כך שהמכונות היוקרתיות בטירוף לא משרתות את הרוב. לא תראו הרבה מהם, ומכוניות סדאן יוקרתיות בגודל מלא עדיין מאוימות על ידי רכבי שטח וקרוסאוברים יוקרתיים בגודל בינוני ובגודל מלא. אבל הן מכונות יפות ומרתקות – גם אם מישהו אחר נוהג בהן. הנה איך הם מדורגים.

ב.מ.וו X7 החדש 

ב.מ.וו X7 החדש 
רכבי יוקרה בנתניה

לפני זמן לא רב, ב.מ.וו X7 שסביר להניח שתשמש לימוזינה אישית הייתה הסדאן מסדרה 7, אבל רכב השטח 2021 X7 נכנס לתפקיד של ארמון מתגלגל לעשירים. עם יותר נדל"ן להפגין את יקרותו ושישה מושבים הפרוסים בין שלוש שורות, ב.מ.וו X7 הטוב ביותר ומתאים למשפחות אמידות. בעוד ששטח ההטענה והמושבים האחוריים אינם מרווחים כמו אלו של מתחרים כמו ג'יפ גרנד וואגונר ומרצדס בנץ GLS-class, ה-X7 נוסע טוב יותר ומתהדר במבחר של מערכות הנעה נחשקות יותר. הב.מ.וו X7 החדש מגובה בתיבת הילוכים אוטומטית נהדרת והנעה סטנדרטית לכל הגלגלים, היררכיית המנוע כוללת 335 כ"ס טורבו משולב-שש ו-523 כ"ס V-8 כפול טורבו. ה-Alpin XB7 בעל 612 כ"ס מספק רמות ביצועים מגוחכות למכונה כה מסיבית. בלי קשר למה שנמצא מתחת למכסה המנוע הגבוה שלו, ב.מ.וו X7 2022 יש שפע של תוכן יוקרתי ותכונות היי-טק, כמו גם פנים שקט כמו ספרייה אבל גם נוח וגם אלגנטי יותר.

וולוו Volvo S90

וולוו Volvo S90
וולוו S90 רכב יוקרה מפנק

לוולוו S90 יש הכל: מראה מודרני, חלל פנים חכם, מערכת הנעה היברידית נטענת ומסך מידע אנכי בגודל 9.0 אינץ' שקל לשימוש כמו סמארטפון. דגם 2021 קיבל עדכון סגנון עדין לגריל הקדמי, לכיסויי הפגוש הקדמי והאחורי, ולפנסים אחוריים ועיצובי גלגלים חדשים. לוולוו S90 ארבעה צילינדרים מוגדש טורבו 316 כ"ס מגיע כסטנדרט עם שמונה הילוכים אוטומטית. גרסת הפלאג-אין ההיברידית בעלת הנעה לכל הגלגלים וזוכה ל-EPA משוער של 60 MPGe בשילוב. ה-EPA גם אומר שאפשר להגיע עד 788 קילומטר בין מילוי למילוי עם ה-PHEV. הפנים כולל שילוב מדהים של חומרים איכותיים כגון מתכת מוברשת, עור ועץ עם נקבוביות פתוחות. היא גם קיבלה פרס Top Safety Pick+ ממכון הביטוח לבטיחות בדרכים, מה שהופך אותה לאחת המכוניות הבטוחות ביותר לנהיגה כיום.

 

 

 

דילוג לתוכן