טסלה מודל S

שינויים גדולים לבוא!
ככל שצומחות יותר שמועות על טסלה מודל S העתידי, נראה כי אנו הולכים לעבר שיפוץ מוחלט של מכונית הסדאן החשמלית 100%. זה לא יכול להיות היחיד שהתפתח כיוון ששמועות שהדגם X ינצל את החידושים הללו כדי להציע לעצמו גם צעיר חדש. ההזדמנות לערוך חשבון נפש בשמועות שמאכילות את העתיד הפוטנציאלי של שני הדגמים הללו.

השמועה העיקרית לגבי שני הדגמים המובילים של המותג היא לגבי גרסת שלושה מנועים חדשה, עם אחד על הציר הקדמי ושניים על הגלגלים האחוריים. החידוש הגדול האחר היה כמובן מגיע מהסוללות, שיכולות להטמיע תאים חדשים כמו גם מערכת קירור משופרת, כדי לא לסבול מאובדן האוטונומיה במזג האוויר החם.

טסלה מודל S
טסלה מודל S

כתוצאה מכך האוטונומיה של שתי המכוניות תשתנה כלפי מעלה, עם קצת יותר מ -650 ק"מ לדגם S וקצת פחות לטסלה דגם X. שתיהן יכולות להשתמש בכוח הדור השלישי של מגדשי העל של המותג. על מנת להיטען הרבה יותר מהר, מה שכרגע אפשרי רק עם דגם 3 אוטונומיה גרנדה. הודות לכך, שני הדגמים יכלו להתאושש בטווח של 120 ק"מ בטווח של חמש דקות ולהיטען בקצב שווה ערך ל – 1,600 ק"מ לשעה.

מבחוץ, עלינו להתקרב למהפכה יותר מאשר לאבולוציה הפשוטה, עם עיצוב שצריך להתפתח במידה ניכרת, ואילו הפנים יכול להיות הרבה יותר מינימליסטי, כמו מה שנעשה בדגם 3 והדגם Y העתידי. ההשקה הרשמית שלו עשויה להיות יתקיימו בספטמבר, והם יכלו להיות מיוצרים באותו פס ייצור במטרה לפנות מקום לדגם Y במפעלים של המותג.

מכירות דגם S ודגם X, מעודדות בחודש מאי בצרפת, יכולות לקפוץ עם הדגם החדש הזה, אשר עם זאת יכול היה לעלות מעט בטווח המחירים ולמצוא את המחירים שהיו של שתי המכוניות לפני מספר חודשים. דבר אחד בטוח, טסלה לא צריכה להתעכב זמן רב מדי בהפעלה או בהכחשה של חלק מהשמועות הללו, מכיוון שהגעת חידושים מעניינים יותר עלולה לגרום ללקוחות פוטנציאליים לחשוב ולדחוף אותם להמתין, מה שיוריד דרסטית את המכירות.

דילוג לתוכן