קיה ספורטז' 2022

קיה ספורטז' 2022  החדשה כמפורט: טויוטה RAV4, מאזדה CX-5, Escape פורד וניסאן X-Trail תמוכות המתחרה החוצה בעיצוב חיצוני חדש ונועז

קיה ספורטאז ' 2022
קיה ספורטאז ' 2022

קיה קרעה את הכיסויים מעל רכב השטח הבינוני החדש של ספורטאז', שיינחת באולמות התצוגה באוסטרליה בסביבות אוקטובר השנה כדי לקחת על עצמם את טויוטה RAV4, מאזדה CX-5, יונדאי טוסון ופורד אסקייפ הנמכרים ביותר.

קיה ספורטאז' משנת 2022, המציע מראה חדש ומבוסס, לווה את חזיתו המצומצמת של ה- EV6 לפאשיה הרבה יותר אגרסיבית ומודרנית.

הגריל הקדמי המושחר מתרחב כמעט לרוחב רכב השטח, ומוקף באורות ריצת LED בסגנון בומרנג בשעות היום המתעקלים סביב בתי הפנסים הקדמיים בצורת יהלום.

קרא עוד על קיה ספורטאז' 2022 קיה ספורטאז 'ערוצים פנימיים EV6: טויוטה RAV4 חדשה, מאזדה CX-5, ניסאן X-Trail ומיצובישי אאוטלנדר מתחרה בעיצוב נועז
זהו קיה ספורטאז 'בשנת 2022 לפני שאתה אמור לראות את: טויוטה RAV4 ומאזדה CX-5 החדשה מתלבשת צורה לקראת החשיפה הגדולה
התמחור והמפרט של קיה ספורטאז '2021 מפורטים: יריבת טויוטה RAV4, מאזדה CX-5, ניסאן אקס טרייל, יונדאי טוסון ומיצובישי אאוטלנדר נעשות יקרות יותר
לפגוש הקדמי מחמיאים גם קטע תחתון כהה ופנסי ערפל, בעוד שהתג החדש של קיה ממוקם בגאווה על מכסה המנוע.

בפרופיל, קיה הספורטאז 2022'החדש מעוצב בצורה פחות אגרסיבית, אך עדיין כולל קטע תחתון כהה, קו כתפיים חזק ועמוד D בגימור כרום.

לראשונה, הספורטאז 'זמין גם עם גג שחור מנוגד, כמו גם חלונות שחורים.

קיה ספורטאז'

מאחור, קווי הרכב של הספורטאז 'מתמזגים עם פנסי הזנב החדשים, המחוברים באמצעות פס אופקי לרוחב הדלת האחורית, והפגוש התחתון כולל קטע מושחר בולט עם אלמנט מנוגד דמוי מפזר.     

חלל הפנים של הספורטאז' החדשה מאופיין בתצוגה רחבה ומעוקלת עם מסך רחב, המקיפה את מערכת האבזור והמולטימדיה.

קיה עדיין לא חשפה את גודל המסך, אך על הראשונים להשתמש באפשרויות התאמה אישית, ואילו השנייה כוללת תכונות כמו ניווט לוויני, שיקוף סמארטפונים, מצב קישוריות Bluetooth.

קיה ספורטאז' פנים הרכב
קיה ספורטאז' פנים הרכב

ציוד אחר שניתן להציץ בפנים כולל מושבים קדמיים מחוממים ומקוררים, גלגל הגה מחומם, בקרת אקלים דו-אזורית, חיוג הילוכים משמרת-תיל ובורר מצבי נסיעה.

בקיה מבטיחים כי תא הנוסעים כולל "חומרים איכותיים ביותר למגע, אפשרויות צבע דינמיות ומלאות חיים וטכניקות גימור ממריצות נוספות הכוללות הדפסת כרום ורפידות [כדי] להבטיח כי פנים כל הספורטאז' החדש הוא מקום מיוחד לבלות בו תוך כדי תנועה ”.

עם זאת, החלק הפנימי של הספורטאז' המוצג הוא ככל הנראה עבור גרסה יוקרתית, לכן צפו בציונים זולים יותר עם פנים בד ופחות תכונות, ואולי אפילו מחייג אנלוגי ומסך מולטימדיה נפרד.

 

 

דילוג לתוכן