ר.י אושן מימון בע"מ – כשחזון ועשייה נפגשים

יזמות נדלן היא תחום מרתק שנועד לפתח ולהשקיע בפרויקטים חדשים של נדל"ן, לשם כך קמה חברת ר.י אושן מימון בע"מ!

ר.י אושן מימון בע"מ קמה בשנת 2013 ולמעלה מעשור של עשייה ובנייה הקימה למאות משפחות בישראל בית חם.

חברה זו עוסקת ברכישת נכסי אדמה, תכנון, פיתוח ובנייה של נדל"ן למכירה. בנוסף לכך, מתמחה בבניית בתי קרקע ו-וילות יוקרתית עם החומרים האיכותיים ביותר ובעיצובים מגוונים.

את כל זה מנהל מנכ"ל החברה גולן בכר איש עסקים מצליח ובנוסף לכך בעלים של חברת אגימר ליסינג מימון בע"מ. שאלנו את גולן מספר שאלות בנוגע לעסק שלו.

אז איך הכל התחיל?

"מאז שאני זוכר את עצמי הייתה לי זיקה לתחום הנדל"ן, תמיד היה בי את הרצון לבנות בתים בישראל. בשנת 2013 לאחר שנים של עבודה קשה והתמדה הייתה לי את היכולת הכלכלית להקים את החברה ומאז ועד היום כבר למעלה מעשור שאנו בונים למאות משפחות בישראל את בית החלומות שלהם."

איזה נכסים אתם בונים והיכן?

"אנו מתמחים בבניית בתי קרקע ו-וילות יוקרתיות ואנו בונים בכל הארץ. את הבתים שלנו תחילה אנו מעצבים עם האדריכלים המובילים ביותר שיש בתחום ומשתמשים בחומרים האיכותיים ביותר כי בכל זאת, בית כיום במדינה עולה הון ומשפחות חסכו כל חייהן כסף על מנת לקנות את בית החלומות שלהם ראויים לקבל את הטוב ביותר! "

מה השאיפות שלך לשנים הבאות?

"אני שואף להמשיך להתרחב ולבנות בתים לעוד משפחות שרוצות להגשים את החלום ולבנות את הבית עליו הם חלמו כל השנים. כמובן, גם פריחה בשאר העסקים. אני בעלים של חברת ליסינג ומימון מובילה בנתניה וכבר שנים שאני נותן שירות לחברות המובילות בשוק, אני תמיד שואף לגדול ולהצליח מכיוון שכך חונכתי על ידי הורי"

לסיכום, ר.י אושן מימון בע"מ היא הדוגמא המושלמת לכך שרק השמיים הם הגבול לחלומות שלנו. והכי חשוב, כאשר יש חזון והמון רצון לעשייה אפשר לעשות בכל!

דילוג לתוכן