בניית אתרים | וובהיט – זה השם הבא בבניית אתרים

מספר עצום של אנשים משתמשים בבוני אתרים כדי ליצור אתר. ל-Wix לבדה יש ​​יותר מ-100 מיליון מנויים, בעוד ש-Shopify עברה לאחרונה 1.2 מיליון.

למה זה? בוני אתרים מתכוונים שכל אחד יכול ליצור אתר אינטרנט, ללא קשר למיומנות הטכנית. בימים הראשונים של האינטרנט, בניית אתר דרשה הבנה פעילה של HTML (שפת סימון היפרטקסט). לאחר מכן הגיע CSS (Cascading Style Sheets) כדי להפוך את הדברים לעוד יותר מבלבלים.

בוני אתרים דואגים לז'רגון הטכני ונותנים לך להתמקד בעיצוב ובתוכן. חלקם עושים זאת באמצעות תבניות, אחרים באמצעות ממשקי גרירה ושחרור, אשר הופכים את בניית האתר ללא יותר קשה מהרכבת מצגת PowerPoint.

טבלת השוואה של בניית אתר חנות מחפש להרוויח כסף באינטרנט?
בוני אתרים מאפשרים לך לבנות חנויות מקוונות בקלות. לשאיפות גדולות יותר של מסחר אלקטרוני, אנו ממליצים על פלטפורמה ספציפית למסחר אלקטרוני כמו Shopify או BigCommerce שיש לה את הכלים הטובים ביותר לעזור לעסק שלך לצמוח. אם אתה רק מחפש למכור כמה מוצרים, אתה יכול לבחור אתר 'גנרי' כמו Wix שיש לו פונקציונליות של מסחר אלקטרוני. עיין בתרשים ההשוואה של בוני החנויות המקוונות שלנו כדי למצוא את ההתאמה המושלמת שלך.

זה אומר אם כן, חשוב מאוד לבחור את בונה האתר הנכון. בונים שונים משרתים צרכים שונים. להתקדם עם האתר הנכון חיוני ליצירת אתר שתהיו מרוצים ממנו.

באיזה בונה אתרים כדאי לבחור?
מהי הדרך הטובה ביותר לבנות אתר אינטרנט? באיזה בונה אתרים עלי להשתמש? מהי הדרך הקלה ביותר לבנות אתר? אלו שאלות שאנו שואלים כל יום. יש כל כך הרבה שאלות וכל כך הרבה בונים. אנחנו מבינים את זה, זה קשה.

לכן ערכנו מחקר מעמיק. ניסיון אישי עם בניית אתרים טוב ויפה (ויש לנו הרבה ממנו), אבל אנחנו בודקים בונים עם אנשים בדיוק כמוך. אז כשאתה יוצר אתר משלך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שסיפקנו אותך.

הצוות שלנו עורך בדיקות משתמשים וראיונות, ועוקב אחר מאות תכונות על פני עשרות מוצרים כדי לספק לך מבט ממעוף הציפור על השוק. אנחנו רוצים שתמצא בונים שמתאימים לצרכים שלך. עם זאת בחשבון, להלן הסעיף הנמוך של הבונים המובילים ליצירת אתרים כיום.

Wix ו-Weebly הם שניים מהבונים הפופולריים ביותר בשוק, עם תכונות הגרירה והשחרור האינטואיטיביות שלהן גורמות לעיצוב אתרים להרגיש כמו משחק ילדים. Squarespace הוא חלום עבור קריאייטיבים, בעוד Site123 מושלם עבור אתרים קטנים ויש לו תמיכה מבריקה בצ'אט חי.

טיפ גדול! מכיוון שרוב הבונים מציעים גרסת ניסיון בחינם או שהם בכל מקרה בוני אתרים בחינם, קל לקחת אחד לסיבוב לפני שאתה מחפש תוכנית בתשלום.

דילוג לתוכן