בדיקת רכב בנתניה-קומפיוטר

אחת הרכישות המשמעותיות בחייך תהיה מכונית חדשה, משאית או רכב שטח. עם זאת, קונים רבים אינם יודעים מה לחפש לפני סיום העסקה. זה נכון במיוחד ברכישת מכונית משומשת, בדיקת רכב בנתניה עושים בקומפיוטר

בדיקה נכונה ויסודית תגלה כל בעיה פוטנציאלית ותאפשר לך לתקן אותם לפני הרכישה או לנהל משא ומתן על המחיר כדי לפצות על החשש. פירטנו עבורך את תהליך הבדיקה כאן כדי לעזור לך לזהות בעיות אפשריות וכיצד לפתור אותן. אם תבצע את השלבים הבאים, תיסע במכונית החדשה שלך, בידיעה שעשית את הבחירה הנכונה. בדיקה חיצונית טנדר פורד לבן בין אם הוא חדש או משומש, בדיקה רכב בנתניה מדוקדקת של החלק החיצוני של המכונית יכולה לומר לכם הרבה. אפילו ברכבים חדשים יכולים להיות שריטות או קרעים. אנו ממליצים לבצע בדיקה ויזואלית בחוץ ביום שמש. צלם תמונות של שריטות, שקעים, חלודה או פגמים, ורשום הערות מפורטות על הממצאים שלך.

תרצה לחפש תפרים חלקים ואחידים בין פנלים, מכסה מנוע, תא מטען ודלתות. תפר שנראה קרוב מדי או כזה שמתרחב בכלל יכול להעיד על תאונה קודמת. זה יכול להיות מסגרת מכופפת או פשוט עבודת תיקון גרועה. בדוק את הצמיגים והגלגלים לאיתור שחיקה ונזקים. גלגל עם שריטות מצביע על כך שהרכב פגע בעבר בשוליים או בחפץ אחר. נזק משמעותי לגלגל עלול לגרום לתקר בצמיג בעתיד. אם אתה קונה מכונית פורד חדשה, בדיקת רכב בנתניה, משאית או רכב שטח, הצמיגים יגיעו בסט. למכוניות משומשות אולי אין את כל ארבעת הצמיגים של אותו מותג, אבל הם צריכים להיות באותו גודל וסוג. צמיגים לא תואמים יכולים לקרות בגלל תקר שהוחלפה, או שזה יכול להעיד על משהו נוסף, כגון בעיה בהיגוי או המתלים של המכונית.

באופן אידיאלי, אתה רוצה שהדריכה על כל ארבעת הצמיגים תהיה בעלת אותו בלאי אחיד. אפילו בלאי מצביע על כך שהצמיגים סובבו כהלכה ומערכות ההיגוי והמתלים היו תקינות. לצמיגים צריך להיות לפחות 1/16 אינץ' של דריכה להפעלה בטוחה. אתה יכול לבדוק זאת על ידי תקיעה של רבע בין המדרגות כשראשו של ג'ורג' וושינגטון מופנה כלפי מטה. אם אתה יכול לראות את החלק העליון של ראשו, צריך להחליף את הצמיגים. בדוק היטב את הזכוכית ברכב. אם אתה רואה שריטות או סדקים בדיקת רכב בנתניה, הזכוכית תצטרך להחליף.

אם אתה רואה שריטות או חריצים אנכיים קלים בחלונות הצד, זה יכול להצביע על בעיה בהתאמה של מנגנון החלונות. זה יכול להיות תוצאה של גיל, או שזה יכול להיות שהחלון נשבר והוחלף קודם לכן ולא הותקן כהלכה. בדיקת פנים אנו ממליצים לשבת בכל מושב במהלך בדיקת הפנים שלך. מכוניות חדשות צריכות להיות עם ישיבה יציבה ונוחה, ללא פגמים. בכלי רכב משומשים, ייתכן שתמצאו מושב שאתם שוקעים בו יותר מדי, מה שמעיד על שימוש רב. מושב נהג עם שימוש רב יהיה לא נוח, במיוחד אם יש לך נסיעות ממושכות יותר.

בדיקת רכב בנתניה כאשר אתה יושב בכל מושב, בדוק את הגזרה לאיתור נזק או פגמים. בדוק את החלונות החשמליים, המנעולים ובקרות האקלים לתפקוד תקין.

אנו ממליצים לבדוק את מערכת המידע והבידור והבקרות התפעוליות ממושב הנהג, לרבות בקרות המותקנות בגלגל ההגה. כמו כן, תרצה לבדוק את פונקציות המיזוג והחום כדי להבטיח קירור וחימום תקינים. מומחים מציעים לבחון את עיטור הגג ואת הגג הראשי לאיתור עדות לדליפת מים, במיוחד סביב גג הירח. כתמי מים מעידים על איטום לקוי שדורש תיקון. רשום את כל הריחות שאתה מזהה. ריחות עבשים יכולים להעיד על נזקי מים ועובש. כדאי גם לבדוק את תא המטען לאיתור ריחות או סימנים של התקבצות מים בבאר הצמיג הרזרבי. בריכת מים עלולה לגרום לחלודה ומעידה על נזילה איפשהו. בדיקה מכנית מומחים מסכימים שמכונאי מקצועי צריך לבדוק כל רכב שאתה מתכוון לקנות. בדיקת רכב בנתניה תעלה לך בסביבות 700ש"ח ותחסוך לך אלפי תיקונים עתידיים אם המכונאי יגלה בעיות כלשהן. לפני הבאת רכב למכונאי, ניתן לפתוח את מכסה המנוע ולבדוק את תא המנוע. ראשית, אתה רוצה לראות מנוע נקי וצינורות ללא הצטברות שמן או נוזל אחר. לאחר מכן, בדוק את מסופי הסוללה לאיתור קורוזיה. קורוזיה מופיעה כאצות פורחות בלבן, ירוק או כחול מסביב לטרמינלים. כל קורוזיה מעידה על בעיה במערכת החשמל שלך. בדרך כלל, הסוללה החלה להיכשל ותצטרך להחליף אותה בקרוב. קח נסיעת מבחן כשאתה לוקח מכונית לנסיעת מבחן, אתה מחפש קודם כל חווית הפעלה נוחה כנהג. סביר להניח שמערכות מכניות פועלות בצורה נכונה על מכונית חדשה, כך שלא תשימו לב אליהן במיוחד. עם זאת, במכונית משומשת, אתה רוצה להקשיב לרעשים מוזרים המגיעים מהמנוע שלך. מערכות ההיגוי צריכות לפעול בצורה חלקה ושקטה. אנו ממליצים להרים קלות את הידיים מההגה תוך כדי נסיעה בקו ישר. המכונית צריכה להמשיך

דילוג לתוכן