איך למכור רכב פרטי ?

כולנו מגיעים בסוף לשלב שאנחנו מעוניינים ברכב חדש או רכב יד שנייה ספציפי. אך, לפני שנוכל לעשות זאת ולהתקדם עלינו למכור את הרכב שלנו.

לכן, הכנו במיוחד עבורכם מדריך מפורט עם כל השלבים איך למכור רכב יד שניה. אנו שמחים שבידנו היכולת לעזור לכם ללמוד איך למכור רכב פרטי יד שניה. ובנימה זו מציעים לכם לפרסם את הרכב שלכם בלוח המודעות שלנו.

למכור רכב יד 2

למכור רכב יד 2

תוכן עניינים:

  1. איך למכור אוטו?
  2. איך למכור רכב מהר?
  3. מכירת רכב למגרש מכוניות.
  4. טיפים והמלצות.
  5. מחשב המחירון.
  6. סיכום.

איך למכור אוטו ?

ישנן הרבה אפשרויות ודרכים איך למכור רכב יד 2. ראשית, לפני שמתחילים באיך למכור יש להסתכל על המצב הנתון, כלומר על מצב הרכב שלכם. כאשר אתם מסתכלים על הרכב שלכם ישנם מספר פרמטרים להתחשב בהם כגון: מצב מכני, האם עבר תיקוני פח וצבע, תאונות, שריטות ועוד. לאחר שוידאתם את הפרמטרים יש לקחת בחשבון את קהל היעד שלכם. לדוגמא, במידה והנכם בעלי רכב קטן וספורטיבי סביר להניח שקהל היעד שלכם הוא הקהל הצעיר. ולכן במקרה זה יש לחשוב על איך לשפר את נראות הרכב על מנת להפוך את המכירה למהירה וקלה יותר.

למכור רכב יד 2

בנוסף, למכור רכב יד 2 יש קריטריון נוסף של המחיר בהתאם לנתונים של הרכב. במיוחד עבורכם הקמנו את המחשבון המיוחד שיחשב לכם את המחיר הכי ריאלי ומשתלם לרכב הפרטי שלכם בהתאם למצב הנוכחי של השוק!

על מנת להשתמש במחשבון במיוחד שלנו גללו לתחית המאמר, מלאו את התוכן ותקבלו תשובה באותו הרגע במחשבון.

איך למכור רכב מהר ?

קיימות סיטואציות בחיים שלנו בהן אני לחוצים בזמן וחייבים למכור בהקדם האפשרי. לשם כך, קיימת בפניכם כמה אפשרויות:

  • לבדוק את מחיר הרכב שלכם באמצעות המחשבון המיוחד שלנו ולתת מחיר נמוך במעט על מנת שהקונים יצרו אתכם קשר בהקדם ויקנו את הרכב.
  • מכירת רכב למגרש או לסוכנויות רכב. על אפשרות זו תוכלו לקרוא בפסקה הבאה.
  • למכור מכונית בלוח המודעות המוביל שלנו באמצעות פרסום מודעת פרימיום שבעזרתה תוכלו לחשוף את הרכב שלכם למעל 100 אלף משתמשים בחודש בעמוד הבית שלנו. כך, אין מצב שלא תוכלו למכור את הרכב שלכם בקלות ובמהירות!
  • מומלץ להדפיס על דף או אפילו לכתוב עליו בטוש או עט את הפרטים של הרכב שלכם והמספר טלפון שלכם ולהדביק על החלון או השמשה האחורית ברכב מכיוון שהחיים מלאים בהפתעות ולא ניתן לדעת מאין יגיע הקונה של הרכב שלנו ולכן זוהי גם אפשרות שתוכלו לחשוף את הרכב שלכם לקונים פוטנציאלים.

פרסום מודעה חדשה!

מכירת רכב למגרש מכוניות

זו האפשרות השנייה שבאמצעותה תוכלו לדעת איך למכור רכב מהר. באפשרות זו קיימות שתי אפשרויות והן:

  1. טרייד אין – באפשרות זו תוכלו למכור לסוכנות הרכב את הרכב פרטי יד שניה שלכם ובאותה המידה לקנות רכב יד שניה או חדש במהירות! במידה והרכב שתקנו יהיו בסכום גבוה יותר מהרכב שמכרתם תצטרכו לחשב את השווי של הרכב שלכם ולהוסיף את היתרה. לעומת זאת, במידה והרכב שתקנו יהיה זול יותר מהרכב שמכרתם תחשבו את השווי של הרכב שאתם קונים והסוכנות או המגרש יחזירו לכם את ההפרש.
  2. למכור רכב למגרש –במקרה זה תוכלו לבקש מהסוכנות שיעשו לרכב שלכם הערכת שווי ובמידה ושניכם תסכימו על השווי של הרכב, הסוכנות ישלמו לכם את השווי של הרכב וכך תוכלו למכור את הרכב שלכם במהירות! חשוב לציין, לרוב סוכנויות הרכב יציעו לכם מחירים יותר נמוכים מהשווי האמיתי של הרכב מכיוון שהאינטרס שלהם הוא להרוויח כמה שיותר על הרכב פרטי יד שניה שלכם במעמד המכירה העתידי שלו. לכן, במיקרים כאלה חשוב לבדוק את מחיר הרכב שלכם במחשבון המיוחד שהכנו עבורכם בתחילת המאמר!

למכור רכב יד 2

טיפים והמלצות

אנו מתקרבים לסוף המדריך שלנו "איך למכור רכב בקלות" ולפני שנסיים אנו רוצים לתת לכם טיפים והמלצות!

  1. חשוב מאוד שבמעמד המכירה תבואו מראש מגובשים עם מחיר סופי על הרכב שלכם כדי שאם תתגמשו במחיר על הרכב שלכם חשוב שיהיה לכם מחיר סופי שממנו אתם לא תרדו יותר אחרת תרדו הרבה יותר ממה שאתם מצפים מבלי לשים לב לכך.
  2. מומלץ מאוד לטפל מראש בטסט של הרכב. על מנת שיהיה יותר קל במעמד המחירה ובנוסף הקונה של הרכב לא ינסה להוריד לכם הרבה מהמחיר של הרכב כתוצאה מכך.
  3. במידה וקניתם את הרכב כחדש או שקניתם את הרכב שלכם כיד שנייה מומלץ מאוד לשמור קבלות של טיפולים או לבצע טיפולים במוסך מורשה מכיוון שבמעמד המכירה של הרכב תוכלו למכור אותו במחיר גבוה יותר מהרגיל ובנוסף, זה מראה לקונה שהרכב באמת מטופל בזמן ושמור.
  4. קיים סיכוי גבוה מאוד שהקונה ידרוש ממכם לקחת את הרכב לבדיקה. לכן, חשוב מאוד לא להתרגש מהבדיקה ולא למהר להגיד שאתם מתחייבים אליה מכיוון שמוכני בדיקות מסמנים על דברים בסיסיים ושוליים כלא תקינים כגון: שריטות בפח, לוחיות רישוי ועוד, ואלו דברים שיתנו לקונה עוד סיבות להתמקח איתכם על המחיר. מעבר לכך, ברגע שאתם מתחייבים לבדיקה משמע שבמידה ויש תוצאות לא תקינות בבדיקה (וכנראה שיהיו) אתם מתחייבים לשלם אותה. כתוצאה מכך, כאשר מדובר ברכב יד שנייה שנמצא על הכביש כבר כמה שנים טובות מומלץ להימנע מהתחייבות לבדיקה.
  5. במידה והינכם כבר לאחר סגירת מכירה על האוטו מאוד מומלץ לחתום על זכרון דברים על מנת שיהיה הסכם רשום בין המוכר לקונה שבמידה וחס וחלילה משהו משתבש יהיה לכך גיבוי משפטי. חשוב מאוד לחשוב על הכל לפני שאתם חותמים על החוזה מכיוון שלאחר חתימה אסור להוסיף דברים שלא בהסכמתו של המוכר או הקונה מכיוון שמדובר בעבירה !
  6. כאשר אתם נמצאים לאחר חתימה על זכרון דברים ואתם לקראת העברת בעלות חשוב מאוד מראש לוודא שהכל בסדר עם הרכב שלכם ושכל האגרות שולמו מראש על מנת למנוע סיטואציות לא נעימות עם הקונה שכתוצאה מכך יכול לבטל איתכם את העסקה ברגע האחרון ובכך שרפתם גם את הזמן שלכם וגם איבדתם קונה לרכב שלכם.

מחשב המחירון

נעים מאוד, זהו המחשבון החכם שיצרנו במיוחד עבורכם! מחירון זה יתן לכם במהירות ובקלות את המחיר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם!

היתרון הבולט שלנו הוא שקיים בפניכם המחיר הממוצע, המחיר הגבוה ביותר והמחיר הנמוך ביותר שקיים בשוק עבור הרכב שלכם. כך, תוכלו לקבוע את המחיר הטוב ביותר עבור הרכב שלכם!

סיכום

לסיכום, למכור רכב יד 2 זהו לא סיפור כזה מורכב כמו שאתם חושבים. גם כשממהרים למכור את הרכב הפרטי מסיבה כזאת או אחרת חשוב מאוד לא להילחץ ולהישאר רגועים. כי שעושים הכל מהר ובלחץ הטעויות מגיעות.

בנוסף, במידה ומכרתם את הרכב שלכם. אנו מזמינים אתכם לחפש את רכב החלומות שלכם בלוח הרכב המוביל שלנו. שם תוכלו למצוא עשרות אלפי מודעות חמות של מוכרים כמוכם שמעוניינים למכור את הרכב שלהם.

שמחנו לעזור לכם ואנו מאחלים לכם המון הצלחה במעמד המכירה של הרכב שלכם!

Adtiny – מנוע חיפוש יד שניה.

דילוג לתוכן