פרסום חינם

הוספת עסק לגוגל ולאינדקס בחינם.

כל חברה, ללא קשר למקום בו היא עושה עסקים (באינטרנט או במצב לא מקוון), זקוקה לפרסום ובאופן טבעי, כמו כל עסק, מבקשת להוזיל את עלויותיה, כולל בפרסום.

לשם כך אנו נותנים את ההזדמנות לכל בתי העסק  שטח פרסום חינם ולרכוש לקוחות חדשים – באינדקס העסקי שלנו מטיילים אלפי אנשים ביום שיתכן והם נחוצים לשירות שלכם  היכנסו הוסיפו עוד היום את חברה שלכם לאינדקס בחינם לחלוטין!

פרסום חינם של חברה אינקד עסקים מוביל מאפשר להשתמש בכל אפשרויות הזמינות להצגת העסק שלכם, אשר מספיקות לקידום איכותי של החברה שלכם לא רק באינקדס עסקים, אלא גם ברשת כולה.

משמאלך מופיע טופס ההרשמה, על ידי מילוי הטופס המשתמש יכול לקבל מידע בסיסי על החברה שלך. לכן, אנו ממליצים לך להזין נתונים אמינים על החברה, כי בסופו של דבר זה תלוי עד כמה ללקוח יהיה נוח ליצור איתך קשר או לשלוח הזמנה חשוב להעבירת מסר וכמה שיותר מידע על העסק שלך על מנת ליצור אמון מצד הגולשים שלנו בעסק שלך.

בעת ההרשמה לאינדקס יש לשים לב במיוחד לתיאור החברה. נסו להיות ספציפיים ככל האפשר לגבי פעילויותיכם ויתרונות העבודה שעות פעילות דרכי התקשרות ועוד.

בין כל שאר המידע שניתן לפרסם בעמוד הראשי בתשלום ומובלט בתשלום ניתן לבדוק על רכישת חבילה מתאימה לפרסום  חבילות פרסום. מאחר וכולם רוצים להוסיף את אתר של החברה לאינדקס העסקים שלנו מיקום העסק שלכם לא יהיה בראש העמוד, ולכן אנו מציעים גם להוסיף את האתר לקטלוג בתשלום,לחץ על חבילות פרסום.

למרות העובדה שרישום חברה בקטלוג הוא בחינם ולוקח מינימום זמן – אנו אחראים למידע שנמסר מנהל המערכת בודק ידנית את כל החברות החדשות.

אינדקס עסקים מתמחה באיסוף וארגון נתונים על חברות, ארגונים, חברות ועסקים בישראל. אינקדס עסקים מספק למשתמש הקצה מידע אמין ומלא על המפעלים, המוצרים או השירותים שמעניינים אותו.

אם עדיין לא רשמת את העסק שלך במדריך העסקים המקוון של ארגונים בישראל, הגיע הזמן לעשות זאת!

דילוג לתוכן