ליס לכל כיס – ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי הוא סוג של מתן שירותים עסקיים המשמש לעסקים וחברות בנוגע לרכבים, כך שהם יוכלו לפעול בצורה יעילה ותפקודית יותר. באמצעות ליסינג תפעולי, החברות יכולות לנהוג ברכב בכל הארץ ללא התעסקות בתחזוקה, ביטוחים, ועוד.

 

היתרון הבולט הוא המרת ההוצאה החד פעמית בעלות חודשית נוחה. כלומר, במקום לקנות רכב בסכום מאוד גבוה החברה משלמת סכום חודשי קבוע ופה זה נגמר!

 

יתרון נוסף הוא שניתן לעשות בדיוק את אותו השימוש שתכננתם לעשות ברכב שרציתם ולהיות בראש שקט עם התחזוקה של הרכב. ברגע שרכשתם, כל התחזוקה היא על החברה ממנה רכשתם את הרכב לאחר בכל טיפול כזה או אחר שצריך לעשות ברכב ניתן ליצור קשר עם החברת ליסינג ולקבל רכב חלופי במקום עד שהרכב המקורי יצא מהמוסך!

 

אפשרות זו מצוינת לחברות צעירות וקטנות שאין להן כסף להשקיע ברכבים לעובדים שלהם בהוצאה נוחה לכיס. זו גם אפשרות מצוינת לחברות שמחפשות להגדיל את הפעילות שלהן ולהתרחב ללא הגבלה, כך שבכל רגע של גדילה יש צורך ברכב נוסף ותוכלו לרכוש עוד פוליסה של ליסינג תפעולי ולהינות מרכב חדש ללא הוצאות נלוות.

 

כמו כן, ישנן תוספות על חריגות. ישנם כמה מסלולים שרובם כוללים הגבלה של ק"מ לחודש. ברגע שחורגים מהק"מ שסוכם במעמד החתימה על החוזה. משלמים תוספת תשלום על החריגה! לכן, מומלץ לחשב מראש את הנסיעות כך שבמידה ויצוצו נסיעות חשובות תוכלו לבצע אותן ועדיין להיות בתוך טווח של הנסיעות שסוכם.

בסך הכל, ליסינג תפעולי הוא כלי חשוב לפעילות העסקית של חברות התעשייה, והוא יכול להיות אפשרות מצוינת לכל חברה שמחפשת לקנות רכב ולהימנע מהוצאות גבוהות.

לכן, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ליס לכל כיס – ליסינג תפעולי בנתניה עם צי רכב רחב ומרשים עם כל הדגמים המובילים והחדשים ביותר והכי חשוב, במחירים הזולים והמשתלמים ביותר.

דילוג לתוכן