רכב פרטי יד שניה

כיום, כמעט ואי אפשר להסתדר ללא הרכב פרטי שלנו שישרת וייקח אותנו לאן שאנו צריכים. אין ספק ששוק הרכבים החדשים יצא משליטה עם זמני ההמתנה הארוכים במיוחד. לכן, שוק הרכב הפרטי יד שנייה הפך לעמוד התווך.  חשוב מאוד לדעת להתנהל נכון וחכם על מנת לחסוך אלפי שקלים בעת רכישת הרכב.

ראשית, כאשר הנכם מחפשים רכב חשוב להסתכל על היד של הרכב. עדיף שהיד תהייה כמה שיותר נמוכה.

לאחר מכן, יש להסתכל על הקילומטר של הרכב ולחשב כמה קילומטר עשה לשנה.

בנוסף, יש להסתכל על הרכב פרטי יד שניה מבחינה פיזית ולראות שהרכב נראה טוב, בלי מכות שמגיעות לרמת השלדה(נפרט בהמשך), לראות שהפח והצבע רכב מקורי וזאת ניתן לראות לפי קווי המתאר של הרכב, ברגע שהקווים אחידים ואין סימני צביעה על חלונות, חלקי פלסטיק ועוד ניתן לדעת שהרכב פרטי למכירה שמור.

ולבסוף, להסתכל על תאריך הטסט של הרכב פרטי. מכיוון שרכב שנמכר לפני טסט יכול לגרום לכם לשלם על דברים מיותרים על מנת לקבל טסט לרכב. לכן מומלץ לוודא שהרכב עבר טסט לאחרונה.

לאחר שווידאתם את כל הפרטים חשוב לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מוסמך. לפעמים יש דברים שמפרסם הרכב או סוחר הרכב רוצים להסתיר ולכן בבדיקה כל הדברים הנסתרים מתגלים.

במהלך הבדיקה המכון מוודא האם הרכב תקין. לרוב כן יתגלו תקלות שאין סיבה לדאגה מהן, אך כן חשוב לשים דגש על: מנוע, גיר ושלדה.

בנוסף, חשוב לשים לב שהשלדה תקינה מכיוון השלדה זה הליבה של הרכב. ברגע שיש פגיעה, הרכב לא חוזר להיות כמו שהיה בעבר.

פגיעה בשלדה מעידה על כך שהרכב עבר תאונה ולכן רכבים כאלה לא מומלץ לקנות.

לסיום, אנו מקווים שהמדריך הקצר שלנו עזר לכם ואף לחסוך כמה אלפי שקלים.

בנוסף, אנו מזמינים אתכם לחפש רכבים פרטיים למכירה אצלנו באמצעות מנוע החיפוש החכם שלנו וכך תוכלו לחסוך זמן בעזרת חיפוש יעיל וחכם של רכב פרטי יד שניה.

דילוג לתוכן